استخدام و آگهی کاریابی ( زهرا و زهره و منیژه )

آگهی استخدام کاریابی بانک بیمه دولتی ایران - من و لمس روز های زندگی سابق

استخدام و آگهی کاریابی ( زهرا و زهره و منیژه )

آگهی استخدام کاریابی بانک بیمه دولتی ایران - من و لمس روز های زندگی سابق

شناسه معرف مگ ایران

یکی از همکاران اداری من عضو مگ ایران هست ( 15% تخفیف عضویت طلایی)


و از من خواست تا شناسه معرف اش رو در وب سایت خودم قرار بدم تا همه بتونن 1500 تومن تخفیف بگیرند . ( یک تخفیفی هم به این همکارم میدن :)


شناسه معرف مگ ایران:


در صورت تمایل به خرید اشتراک طلایی سایت مگ ایران می توانید با وارد کردن شناسه معرف ۱۵۰۰ تومان تخفیف بگیرید.

در صورت تمایل می توانید از شناسه من:

  pooyak 

استفاده کنید.

خدمات عضویت طلایی:

  • بهره مندی از  تخفیف ویژه برای درخواست اشتراک نسخه چاپی مجلات (15 درصد)

  • افزایش سقف تعداد عناوین برگزیده در ایمیل بریده جراید به 180 عنوان

  • مشاهده متن 250 عنوان مقاله از مجلات عضو (مطالعه متن روزنامه ها رایگان و نامحدود است.)

اگر از این شناسه معرف مگ ایران استفاده کردید و براتون موثر بود در کامنت بگید من برم ازش پورسانت ام رو بگیرم.


شناسه معرف مگ ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد