استخدام و آگهی کاریابی ( زهرا و زهره و منیژه )

آگهی استخدام کاریابی بانک بیمه دولتی ایران - من و لمس روز های زندگی سابق

استخدام و آگهی کاریابی ( زهرا و زهره و منیژه )

آگهی استخدام کاریابی بانک بیمه دولتی ایران - من و لمس روز های زندگی سابق

آگهـی استخدام بانک انصار استان فارس

آگهـی استخدام بانک انصار استان فارس


با استعانت از خداوند متعال ،  به منظور دستیابی به الگوی برتر بانکداری اسلامی با راهبرد مشتری مداری درنظر داردبخشی از نیروی انسانی متخصص مورد نیاز شعب خود را در استان فارس  از بین بــــرادران  واجد شرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی    حسابداری ، مدیریت اموربانکی ، مدیریت بازرگانی و اقتصاد پول و بانکداری در شهرهای استان فارس  را از طریق آزمون ورودی ، مصاحبه تخصصی و سیر مراحل گزینش بصورت قراردادی استخدام نماید.

شرایط استخدام :

 ۱-  اعتقاد و التزام عملی به احکام اسلام ، اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه

 ۲-  نداشتن سوء پیشینه کیفری

 ۳-  داشتن صحت و سلامت  جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر با تایید مراجع  ذیصلاح

 ۴-  داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (غیر پزشکی)

 ۵-  عدم اشتغال یا تعهد خدمتی به سایر مراکز ، سازمانهای دولتی و یا وابسته به دولت و خصوصی

 ۶-  دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی (حسابداری ، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی و اقتصاد پول و بانکداری) مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری

 ۷-  دارا بودن حداقل معدل ۱۴

 ۸-  نداشتن سابقه عضویت یا هواداری از احزاب ، گروهها و سازمانهای غیراسلامی و التقاطی ، الحادی و غیرقانونی

 ۹-  دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه سکونت در استان فارس (با ارائه اسناد از جمله سند مالکیت یا اجاره نامه)

 ۱۰-   حداکثر سن ۴۰ سال می باشد.

 ۱۱-   عدم اشتغال به تحصیل (دانشجو) در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به هر طریق.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :

 

1-       تکمیل فرم تقاضا نامه ثبت نام

 ۲-       تصویر خوانا از مدرک تحصیلی( گواهی موقت پایان تحصیلات )  اصالت مدرک تحصیلی متعاقباً از مرجع صادر کننده استعلام بعمل خواهد آمد

 ۳-       تصویر خوانا از پشت و رو کارت ملی

 ۴-       یکبرگ تصویر خوانا از شناسنامه عکسدار ( درصورت داشتن توضیحات ارسال تصویر صفحه آخر الزامی است)

 ۵-       یکبرگ تصویر خوانا از پشت و روی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (غیرپزشکی)

 ۶-       یک  قطعه عکس ۴×۳  جدید با درج مشخصات متقاضی در پشت آن

 ۷-       ارائه گواهی مربوط به وضعیت ایثارگری و بسیج جهت افراد ذینفع

 ۸-     ارائه اصل فیش رسید نقدی به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ریال به حساب ۲۲- ۲۸۳۱- ۲۵۰۱بنام درآمد متفرقه مدیریت شعب استان فارس قابل پرداخت در تمامی
شعب بانک انصار

 

زمان و مکان توزیع کارت ورود به جلسه :

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی و زمان و مکان آن متعاقبا ( تلفنی ) اعلام می گردد.

 

موارد آزمون:

 

* معارف اسلامی                             *  هوش و اطلاعات عمومی                                            * حسابداری

 *  زبان انگلیسی                               *  رایانه

 

نحوه ارسال مدارک :

 

متقاضیان محترم با مراجعه به سایت بانک انصار ( www. Ansarbank.com) فرم ثبت نام را دریافت ، پس از تکمیل به همراه مدارک لازم حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۳۱/۰۲/۹۱ با پست سفارشی به نشانی: شیراز : بلوار استقلال (زرهی)- ابتدای بلوار قدوسی شرقی- مدیریت شعب بانک انصار استان فارس کدپستی ۹۴۵۹۶  ۷۱۸۴۹ ارسال نمایند.    

 

تذکرات :

 

  • 1-       هزینه شرکت در آزمون و مدارک ارسالی  متقاضیان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
  •  ۲-       به مدارک ناقص یا مدارکی که پس از تاریخ مقرر به پست تحویل شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  •  ۳-    ارسال مدارک هیچگونه تعهد استخدام ، برای بانک انصار ایجاد نمی نماید.
  •  ۴-       درصورت مغایرت مدارک ارسالی با هویت واقعی داوطلبان از ادامه مراحل استخدام ممانعت بعمل خواهد آمد.
  •  ۵-       پذیرفته شدگان نهایی باید به صورت محضری متعهد گردند در هر نقطه ای که بانک  تعیین نماید خدمت نمایند.
  •  ۶-       داوطلبین عضو خانواده ایثارگر و اعضاء بسیج فعال در شرایط مساوی از اولویت استخدامی طبق ضوابط برخوردار خواهند بود.
  • ۷  -       شماره تلفن ۸۴۳۶۴۷۹-۰۷۱۱ بمنظور ارتباط و پاسخگویی در ساعات اداری جهت موارد ضروری اعلام می گردد.

آگهـی استخدام بانک انصار استان فارس



استخدام پارسی گیت با همکاری یک شرکت اتومبیل سازی اروپایی

آگهی استخدام و دعوت به همکاری


آگهی استخدام و کار ایران


استخدام پارسی گیت با همکاری یک شرکت اتومبیل سازی اروپائی

 

متن کامل آگهی استخدام :


پارسی‌ گیت به پرسنل با تجربه و بی‌تجربه در زمینه‌های مختلف احتیاج دارد.


پارسی‌ گیت با هدف آسان سازی و بهبود روابط بین اقشار مختلف جامعه برای انجام امورات روزانه، کاری، شغلی‌ و غیر شغلی‌ تاسیس شده است. پارسی‌ گیت با دادن امکان درج آگهی‌‌ به رایگان و افتتاح قروشگاه اینترنتی ایجاد رابطه مجازی با مشتریان و دیگر افراد مورد نظر را فراهم می‌کند.

 

پارسی‌ گیت به پرسنل با مشخصات زیر جهت استخدام در آینده نزدیک نیازمند خواهد بود:


1- حدّاقل دیپلم

2- تجربه کار با کامپیوتر

3-دارای گواهینامه رانندگی

4- تسلط به زبان انگلیسی‌ مزیت محسوب می شود

 

در صورت آماده نداشتن رزومه اطلاعات زیر را به ترتیب خواسته شده برای ما ایمیل نمایید:


1- نام و نام خانوادگی

2- مهارت های فردی و اجتماعی

3- میزان تحصیلات

4- سابقه کاری قبلی در صورت وجود

5- میزان تسلط به زبان های خارجی

6- شماره تماس مستقیم

 

از علاقه‌مندان به همکاری و استخدام از سرتاسر ایران دعوت می‌شود تا یک نسخه از رزومه کاری و یا تحصیلی خود را به ایمیل job @ parsigate . com ارسال نمایند.

 

قابل توجه: از آنجایی که پارسی گیت یک شرکت در حال گسترش می باشد, رزومه ارسالی شما در بانک اطلاعاتی ما برای مدت یک سال باقی خواهد ماند و در صورت نیاز ما به نیروی متخصص جدید اولویت استخدام با کسانی می باشد که قبلا رزومه کاری و تحصیلی خود را برای پارسی گیت ارسال کرده اند.


با توجه تعداد بسیار بالای رزومه های ارسال شده ما قادر به پاسخگویی به تک تک ایمیل ها نیستم , لطفا صبور باشید . اطلاعات تکمیلی از طریق همین سایت برای تمام متقاضیان در آینده نزدیک ارسال خواهد شد.


همچنین تمام محتوا و فایل ارسال شده نزد شرکت پارسی گیت محفوظ می باشند و به هیچ عنوان در اختیار شخص یا شرکت ثالثی قرار داده نخواهند شد و پس از پایان دوره استخدامی معدوم خواهند شد.


روابط عمومی پارسی گیت

 

آگهی استخدام نقشه کش

آگهی استخدام نقشه کش


استخدام نقشه کش مسلط به اتوکد

علاقمندان می توانند رزومه کاری خود را از طریق آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند .

ایمیل : job.odf76@yahoo.com

 

************

استخدام نقشه بردار

جهت کار محاسبات و ترسیم

دارای 3 سال سابقه کار

ارسال رزومه از طریق آدرس ایمیل زیر .

ایمیل : info@geoPNT.com


استخدام نقشه کش مسلط به اتوکد

علاقمندان می توانند رزومه کاری خود را از طریق آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند .

ایمیل : job.odf76@yahoo.com

 

************

استخدام نقشه بردار

جهت کار محاسبات و ترسیم

دارای 3 سال سابقه کار

ارسال رزومه از طریق آدرس ایمیل زیر .

ایمیل : info@geoPNT.com

آگهی استخدام مهندس یا فوق دیپلم برق ، مهندس الکترونیک

آگهی استخدام مهندس یا فوق دیپلم برق ، مهندس الکترونیک


استخدام مهندس یا فوق دیپلم برق

ارسال رزومه از طریق آدرس ایمیل زیر .

ایمیل : info@borna-co.com

 

*********

استخدام کارشناس برق یا الکترونیک

جهت کار در پروژه های اتوماسیون

علاقمندان می توانند رزومه کاری خود را از طریق آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند .

ایمیل : job@kafco.ir


آگهی استخدام شرکت سوپرپایپ اینترنشنال

آگهی استخدام شرکت سوپرپایپ اینترنشنال


استخدام

شرکت سوپرپایپ اینترنشنال در راستای برنامه های توسعه ای خود از کارشناسان علاقمند به هر یک از مشاغل زیر استخدام می نماید.

SJO-05

کارشناس تضمین کیفیت

-         لیسانس یا فوق لیسانس صنایع ( تحلیل سیستم ها یا تولید صنعتی )

-         تسلط به تکنیک های مهندسی کیفیت ، کنترل پروژه و آمار کاربردی

-         آشنا به سیستم های مدیریت کیفیت ،  محیط ریست ، ایمنی و بهداشت و اصول ممیزی

-         حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط

SJO-06

کارشناس سفارشات خارجی

-         لیسانس مدیریت بازرگانی ، اقتصاد یا سایر رشته های مرتبط

-         آشنا با قوانین صادرات ، واردات و ترخیس کالا

-         تسلط به زبان انگلیسی

-         حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط

SJO-07

کارشناس منابع انسانی

-         لیسانس یا فوق لیسانس مهندسی صنایع یا مدیریت

-         آشنا با تکنیک های جذب ،آموزش و توسعه منابع انسانی

-         آشنا با اصول و تکنیک های آمار کابردی

-         حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط

SJO-08

کارشناس مهندسی محصول

-         لیسانس یا فوق لیسانس مهندسی مکانیک ( ترجیحا گرایش سیالات )

-         تسلط به فنون طراحی قطعات مجموعه ها و نقشه کشی صنعتی

-         آشنا با روش های تولید و قطعه سازی

-         آشنا با روش های تحقیق و امکان سنجی

-         تسلط بر نرم افزارهای طراحی و نقشه کشی

-         آشنا با زبان انگلیسی در حد ترجمه متون فنی

-         حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط

 

 

ارسال رزومه از طریق آدرس ایمیل   job@superpipe.com

آگهی استخدام شرکت فراب ( پیمانکار اصلی طرح های آب و انرژی )

آگهی استخدام شرکت فراب ( پیمانکار اصلی طرح های آب و انرژی )


استخدام

شرکت فراب ( پیمانکار اصلی طرح های آب و انرژی ) جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود به شرح زیر ، از داوطلبان همکاری با 3 سال سابقه کار جهت کار در تهران  دعوت به عمل می آورد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم درخواست همکاری ، به سایت فراب به نشانی  Farab.com  مراجعه و پس از انتخاب زبان فارسی ، مشخصات مربوطه را در بخش منابع انسانی درج نمایند.

 

ردیف

عنوان شغل

مدرک تحصیلی

تخصص و مهارت

1

کارشناس توسعه نرم افزار

کارشناس / کارشناس ارشد مهندس کامپیوتر – نرم افزار

تسلط کامل به برنامه نویسی تحت ویندوز وب به زبانjavascript . sql server 2008 – c#2010

و آشنایی با مفاهیم  و تکنولوژی های جدید تحت دات نت

2

کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروزه

کارشناس / کارشناس ارشد مهندسی صنایع

آشنایی با فرایند های برنامه ریزی و کنترل  پروژه در حوزه نیروگاههای حرارتی ، برقابی و صنایع زیلی

آشنا با استاندارد PMBOKو تسلط بر نرم افزار P6  و ایجادWBS

3

کارشناس کنترل هزینه

کارشناس / کارشناس ارشد مهندسی صنایع

تسلط بر اصول بودجه ریزی ، تهیه گزارش های تحلیل از عملکرد مالی پروژه ها و ایجاد ساختارهای پارامتری برای برآورد هزینه



آگهی استخدام جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت

آگهی استخدام جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت


استخدام

جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت جهت انجام پروژه های خود نیاز به مهندس صنایع با شرایط زیر دارد:

تخصص مورد نیاز

مدرک

تعداد نفرات ( مرد)

مهندس صنایع – گرایش تحلیل سیستم

تسلط به کنترل پروژه و تحلیل سیستم

تسلط به نرم افزارهای MS OFFICE

لیسانس صنایع

گرایش تحلیل سیستم/تولید/مدیریت صنعتی

 

2 نفر

 

 

از علاقمندانی که حداقل 1 سال سابقه کار مفید دارند و ساکن کرج یا غرب تهران می باشند ، دعوت می گردد تصویر مدرک تحصیلی و سوابق کاری خود را به آدرس : تهران – صندوق پستی 311-16845  ارسال نمایند.




ادامه مطلب ...